Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Djabbarov S$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Djabbarov S. T. Consideration of aerodynamic impact in setting the maximum permissible speeds of high-speed train [Електронний ресурс] / S. T. Djabbarov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 5. - С. 61-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_5_7 Досліджено вплив аеродинамічного тиску на максимально допустимі швидкості руху високошвидкісного поїзду по існуючій інфраструктурі залізниці. Дослідження величини та напрямку аеродинамічного тиску, його впливу на максимальні швидкості високошвидкісного поїзду проведено на моделі поїзда, складеного з осесиметричних тіл із конічними формами головних і хвостових частин. Визначено значення аеродинамічного тиску на різній відстані від поїзда при русі високошвидкісного поїзда зі швидкістю 200 км/год і більше. Встановлено максимальні швидкості руху високошвидкісного поїзда з урахуванням стану об'єктів інфраструктури існуючої залізниці, що забезпечує безпечне функціонування високошвидкісної залізниці. Теоретичні дослідження аеродинамічного тиску від вторинних повітряних потоків, утворених при русі високошвидкісних поїздів, виконані на моделі поїзда, складеного з однакових осесиметричних тіл із конічними формами головних і хвостових частин, що рухається в стискуваному середовищі. Результати досліджень дозволяють установити закономірності зміни аеродинамічного тиску при русі високошвидкісного поїзда. Отримані результати дозволяють встановити: максимально-допустимі швидкості високошвидкісного поїзда з урахуванням технічного стану постійних пристроїв і споруд існуючої інфраструктури залізниць; технічні параметри окремих об'єктів та конструкційних елементів інфраструктури високошвидкісних залізниць, що піддаються впливу аеродинамічного тиску при заданому значенні максимальної швидкості руху високошвидкісних поїздів.
|
|
|